Moja teta dostala od svojich deti vylet do Kalifornie. No a moja mama sa k nej pridala. Kedze my deti, mame s Bubom len tie najlepsie skusenosti, boli sme bez obav, ved aj ked obe starsie damy neovladaju anglictinu,z vlastnej skusenosti vieme, ze BUBO sprievodcovia ich nenechaju v stichu. Aj tak bolo. Pobyt v Kalifornii prebehol uplne v poriadku a nase mamy budu mat este dlho na co spominat. Co vsak v poriadku nie je, je nezaujem o svojich klientov a nemiestne setrenie CK BUBO na servise pri doprave do/z Ameriky. Uz to, ze klienti CK cestuju cez Pariz je zle(ale asi preto lacne, vsak?).Ostatne CK sa Parizu vyhybaju ako len mozu. Spravanie letiskoveho personalu je otrasne, batozina sa casto straca, ak meska let z Ameriky nasledne lietadlo necaka ani minimalny cas aj ked je poloprazdne ( na presun od jedneho terminalu k druhemu mali ucastnici v idealnom pripade len hodinu!!).Po oneskorenom prilete do Viedne si ludia sami museli volat z CK dopravu do BA - toto vsetko sa stalo tohtorocnemu zajazdu. No a v tomto ma BUBO este vela co zlepsovat. Od CK Bubovsme ocakavali, ze ma vo Viedni aj v Parizi ludi, ktori su k dispozicii pri odlete aj prilete. A to hlavne vtedy, ked CK dopredu vie, ze sa v skupine nachadzaju ludia, ktori nie su jazykovo zdatni a scestovani. Taketo služby su totiz uz v inych cestovkach standardom!