Obsah
Odpovede na otázky pred vytvorením objednávky
Pred vytvorením objednávky #
1. Kde nájdem informácie o zájazde?
Informácie o zájazde je možné nájsť na našej webovej stránke BUBO. Stačí si otvoriť zájazd a prejsť do sekcie „informácie“, ktorú nájdete medzi ďalšími možnosťami v paneli funkcii nad mapou a itinerárom. V tejto sekcii nájdete všetky informácie o zájazde, o navštívených krajinách, o doprave pri zájazde, počasí, potrebných náležitostiach k vstupu do krajiny.
2. Ako vytvorím objednávku? Je nová objednávka záväzná?
Novú objednávku je možné vytvoriť dvomi spôsobmi, a to online na našej webovej stránke alebo osobne v našej kancelárii.
Na webe je možné vytvoriť novú objednávku vyplnením objednávkového formulára. Nová objednávka je nezáväzná. Jej záväznosť sa potvrdí až uhradením minimálnej výšky zálohy, ktorá je aspoň 60 % z celkovej ceny objednávky.
3. Musím ihneď zaplatiť? Aké sú platobné možnosti?
Minimálna výška zálohy k našim objednávkam je 60 % z celkovej ceny zájazdu a je potrebné ju uhradiť do 72 hodín od vytvorenia novej objednávky. Doplatok sa hradí najneskôr 60 dní pred odchodom na zájazd.
Platiť pri našich objednávkach je možné hotovosťou (ak je hodnota objednávky do 15 000 EUR), platobnou kartou, prevodom a darčekovými poukazmi.
4. Odkiaľ sú zabezpečené odlety? Budeme letieť všetci spoločne ako skupina?
Lety k našim zájazdom sú vždy primárne zabezpečené z Viedne a naspäť do rovnakej destinácie. Schopní sme však zabezpečiť lety aj z iného letiska. V prípade záujmu je potrebné vytvorenie novej objednávky na našej webovej stránke, pričom do poznámky uvediete, o aké príletové a odletové letisko máte záujem (Budapešť, Praha...) a my následne preveríme, či sú požadované lety dostupné a aký je prípadný príplatok za takéto lety.
Na naše BUBO zájazdy často klienti lietajú aj viacerými letmi, nakoľko sa lety zabezpečujú podľa dostupnosti v čase vystavovania leteniek. Pokiaľ by ste chceli cestovať rovnakými letmi s niekým, kto už má vytvorenú objednávku, informujte nás v poznámke v objednávkovom formulári.
5. Je možné zrušiť objednávku? Aké sú storno podmienky?
Samozrejme, je možné zrušiť objednávku, no nakoľko ide o odstúpenie od zmluvy, vznikne storno pokuta. Výška stornopokuty je kalkulovaná na základe počtu dní pred odchodom na zájazd. Presný výpočet stornopoplatku je možné nájsť v našich zmluvných objednaných podmienkach. Všetkým klientom odporúčame poistiť zájazd poistením stornopoplatkov.
6. Je poistenie súčasťou objednávky alebo je potrebné si ho priplatiť?
Súčasťou objednávky nie je poistenie. K našim objednávkam však ponúkame možnosť doplatiť si poistenie. V ponuke máme cestovné poistenie a poistenie stornopoplatkov, ktoré je v dvoch balíkoch – Silver a Gold. Informáciám o poistení sa venujeme na podstránke BUBO poistenie.
7. Je možné vykonávať nejaké zmeny v rámci zájazdu? Napríklad predĺženie či skrátenie zájazdu?
Pri našich zájazdoch sa snažíme byť čo najviac flexibilní a našim klientom zabezpečiť zájazd podľa ich predstáv. Individuálna úprava zájazdu teda nie je problém, klientom radi preveríme a naceníme predĺženie zájazdu či iné individuálne požiadavky, potrebné je však, aby sme túto informáciu evidovali čo najskôr, ideálne hneď počas vytvárania objednávky.
V prípade záujmu o individuálnu úpravu objednávky odporúčame uviesť vašu požiadavku vždy do poznámky v objednávkovom formulári. Pokiaľ je už objednávka vytvorená, radi pre vás preveríme možnosť realizácie požadovanej zmeny, jej splnenie však môže byť problematické, nakoľko k objednávke už môžu byť vystavené služby, ktoré často nie je možné zmeniť. Radi však pre každého žiadosť o zmenu preveríme.
8. Majú deti nejaké zľavy k zájazdu?
Áno, k našim zájazdom ponúkame aj detské zľavy, ktoré sa líšia v závislosti od veku dieťaťa. Najvyššie zľavy môže dieťa získať pri zájazdoch kategórie family - Dovolenky s deťmi.
Pokiaľ je pri zvolenom zájazde a termíne zľava, ktorá sa automaticky priradila dieťaťu namiesto detskej zľavy, je to z dôvodu, že táto zľava je pre klienta výhodnejšia.
9. Aké typy zájazdov ponúkate?
V ponuke našich zájazdov do celého sveta máme prevažne poznávacie zájazdy, ktoré sú organizované v skupine klientov. Ponúkame množstvo zájazdov, ktoré sú garantované v malých skupinách, ale aj väčších. Zájazdy expedičné pre odvážlivcov, ale aj komfortné pre ľudí, ktorí preferujú zážitok i pohodlie. V ponuke máme aj pobytové zájazdy zamerané na oddych na pláži a zájazdy určené pre rodiny s deťmi.
10. Viem si niekde vyfiltrovať zájazdy, ktoré sa organizujú v malých skupinách?
Všetky zájazdy v malých skupinách je možné nájsť po otvorení našej hlavnej stránky bubo.sk, pričom je potrebné vybrať možnosť Dovolenky (v ľavom hornom rohu) a následne v časti "Všetky inšpirácie" vybrať prvú možnosť - Malé skupiny. Zobrazia sa vám všetky zájazdy a termíny, ktoré sú garantované v malých skupinách. Túto sekciu je možné si ďalej filtrovať na základe destinácie, kliknutím na "všetky destinácie", prípadne na základe termínu, kliknutím na možnosť "všetky termíny". Sekciu všetkých našich zájazdov v malých skupinách je možné jednoducho nájsť aj kliknutím na nasledujúci odkaz: Malé skupiny.
11. Mám záujem o luxusný zájazd, máte aj také v ponuke?
V našej rozmanitej ponuke máme množstvo jedinečných zájazdov, ktoré sú špecifické luxusnými službami. V prípade záujmu odporúčame filtrovať zájazdy kategórie Black Pearl. Luxusné dovolenky z hľadiska destinácie nájdete v podsekcii Najluxusnejšie zájazdy.
12. Som zvyknutý/á na 5* hotely a mám záujem o business class, ponúkate aj takéto prémiové služby?
Každý zájazd v našej ponuke je možné si obohatiť o prémiové svetové hotely a cestu si spríjemniť triedou business class. Na trasách, ktoré to umožňujú, ponúkame aj možnosť premium economy. Tieto alternatívy je možné nájsť v doplnkových službách, prípadne napísať váš záujem do poznámky v objednávkovom formulári a alternatívy vám neceníme.
13. Aký je rozdiel medzi leteckými triedami Economy, Premium Economy, Business Class a First Class?
Trieda Economy je základná trieda, v ktorej sú bežne vystavené letenky k našim zájazdom. Táto trieda má menší priestor na nohy so štandardnými službami, jedlo a občerstvenie je jednoduché - väčšinou (no nie vždy) zahrnuté v cene.
Trieda Premium Economy zahŕňa väčší priestor na nohy, pohodlnejšie sedadlá a lepšie jedlo ako v triede Economy.
Trieda Business Class obsahuje pohodlné sedadlá, často s možnosťou sklopenia až na lôžko, väčšinou prístup do salónikov, prioritné služby a veľmi kvalitné jedlo.
Trieda First Class je najluxusnejšia trieda so súkromnými priestormi, personalizovanými službami a menu vytvorené známymi šéfkuchármi z prvotriednych surovín.
14. Budem na zájazd cestovať so skupinou? Bojím sa, že nezvládnem sám/sama prestup.
Pri našich zájazdoch negarantujeme, že celá skupina bude cestovať na zájazd rovnakými letmi. Letenky k zájazdu zabezpečujeme v rôznych časových rozmedziach, a teda aj dostupnosť letov sa môže líšiť. Klientom, ktorí by sa o prestupe chceli dozvedieť viac, odporúčame prečítať si prehľadný blog: Orientácia a prestup na letisku.
15. Cestujem sám, existuje možnosť doubytovania alebo môžem byť ubytovaný/á v jednolôžkovej izbe? Aký je prípadne príplatok za jednolôžkovú izbu?
Samostatne cestujúci klient má možnosť vybrať si medzi doubytovaním alebo jednolôžkovou izbou. V prípade, že sa klient rozhodne pre doubytovanie, snažíme sa spraviť všetko preto, aby sme našli ďalšieho klienta so záujmom o doubytovanie a mohli vás ubytovať spoločne na jednej izbe.
Pokiaľ sa nikto nenájde, potrebné je počítať s doplatením príplatku za jednolôžkovú izbu.
V prípade, že má klient záujem o jednolôžkovú izbu, potrebné je vybrať si v objednávkovom formulári položku s názvom 1/1 izba. Výška tohto príplatku sa líši v závislosti od zájazdu, jej výška je uvedená v sekcii doplnkové služby pri každom zájazde.
16. Nájdem niekde informácie o vízach do jednotlivých krajín?
Informácia o vízovej povinnosti je uvedená pri každom zájazde v sekcii Informácie, podsekcia Cestovné doklady a víza.
Ak si chcete prečítať informácie o vízovej povinnosti k danej krajine, môžete si otvoriť našu stránku vo formáte bubo.sk lomeno vybraná krajina, napríklad bubo.sk/thajsko. Na tejto stránke sa dozviete všeobecné informácie k vybranej krajine a po kliknutí na sekciu doklady a víza si môžete prečítať informácie priamo k vízovej povinnosti.
17. Musím si víza na zájazd riešiť sám alebo mi s tým pomôže BUBO?
Žiadosť o víza pre klientov so slovenským a českým pasom, zároveň žijúcim na území Slovenskej alebo Českej republiky, podáva BUBO. Klienti s inou národnosťou sú povinní overiť si podmienky vstupu do krajiny na ich zastupiteľskom úrade.
Informáciu o potrebe víz je možné nájsť v sekcii Informácie, podsekcia Cestovné doklady a víza.
18. Ako zistím, do ktorých krajín potrebujem očkovanie?
Informácia o potrebe očkovania je uvedená pri každom zájazde v sekcii Informácie, podsekcia Zdravotné riziká a bezpečnosť.
Ak si chcete prečítať informácie o potrebe očkovania k danej krajine, môžete si otvoriť našu stránku vo formáte bubo.sk lomeno vybraná krajina, napríklad www.bubo.sk/thajsko. Na tejto stránke sa dozviete všeobecné informácie k vybranej krajine a po kliknutí na sekciu Podmienky vstupu si prečítate o prípadnej potrebe očkovania.
19. Venuje sa BUBO charite či ekológii? Je možné sa na takýchto aktivitách ako klient zúčasntniť?
BUBO kladie dôraz na zodpovedné cestovanie. Počas rokov fungovania kancelárie sme organizovali viacero akcii, postavili sme nemocnicu v Kambodži a podporujeme zamestnanosť v miestnych komunitách po celom svete. Aktuálne sa venujeme sadeniu stromov v chránenom vtáčom území Sysľovské polia. Cítime veľkú vďačnosť a spolupatričnosť, ak sa naši klienti chcú do týchto aktivít zapojiť.
Pri vytvorení objednávky je možné nájsť v doplnkových službách položku, predstavujúcu charitatívnu činnosť, ktorú v danom momente vykonávame. Túto položku je možné pridať do objednávky a uvedenou čiastnou prispieť na charitatívnu činnosť.
Viac o tejto téme si môžete prečítať na podstránke Líder v zodpovednom cestovaní.
Odpovede na otázky počas vytvárania objednávky
Počas vytvárania objednávky #
1. Je možné niekde nájsť kalkuláciu, predtým ako vytvorím objednávku?
Cena našich zájazdov sa líši v závislosti od termínu. Je preto potrebné najskôr si vybrať termín. Kalkuláciu je možné nájsť na našej webovej stránke pri každom termíne zájazdu, kliknutím na možnosť kalkulácia. Ak plánujete cestovať vo väčšej skupine, môžete využiť funkciu prepočítať, v ktorej po vložení konkrétneho počtu cestujúcich (vrátane detí) uvidíte finálnu cenu.
Ďalšou možnosťou, ako získať kalkuláciu, je stiahnuť si pdf. Túto možnosť taktiež nájdete pri každom termíne, pričom sa vám automaticky stiahne dokument, ktorý zahŕňa itinerár, kalkuláciu, termíny a doplnkové služby.
Upozorňujeme, že v kalkulácii sa uvádza základná cena po sčítaní všetkých povinných príplatkov. Ak si želáte pridať aj doplnkové služby či poistenie, odporúčame vytvoriť si objednávku na našej webovej stránke, v ktorej uvidíte finálnu cenu zájazdu. Nová objednávka je nezáväzná a jej vytvorením sa k ničomu nezaväzujete.
2. Ak cestujeme dvaja, stačí zadať raz doplnkový hotel a automaticky ho budú mať obaja cestujúci?
Cena doplnkových hotelov je vždy kalkulovaná na jednu osobu ubytovanú s ďalšou dospelou osobou v izbe pre dve osoby. Nutné je preto uhradiť príplatok všetkými cestujúcimi, ktorí majú o hotel záujem.
3. Čo ak je položka, o ktorú mám záujem, vypredaná?
V prípade, že vám doplnkovú službu uvádza systém ako vypredanú, vieme pre vás dostupnosť služby individuálne preveriť.
Pokiaľ sa nachádzate v objednávkovom formulári a položka je označená ako vypredaná, no vy o ňu máte záujem, prosíme vás o uvedenie požiadavky o preverenie danej položky do poznámky objednávky. Možnosť pridania poznámky k objednávke sa nachádza v poslednom kroku objednávkového formulára.
4. Zadal/a som zlé meno, ako ho môžem opraviť?
Je potrebné dbať na to, aby meno v objednávkovom formulári bolo uvedené úplne rovnako, ako je uvedená v pase. Ak ste po vytvorení objednávky zistili, že ste meno zadali zle, potrebné je čo najskôr kontaktovať kanceláriu. Následne preveríme, či sa dá meno ešte jednoducho zmeniť, alebo je potrebné vystavenie nových služieb.
5. Mám darčekový poukaz, ako ho viem uplatniť?
Darčekový poukaz má funkciu ceniny, a preto je potrebné ho v prípade záujmu o uplatnenie doručiť do našej kancelárie. Doručiť ho môžete osobne alebo zaslať poštou. Darčekový poukaz nie je možné uplatniť online či priamo v objednávkovom formulári.
6. Pri objednávke sa mi neuplatnila zľava, ako mám postupovať?
Pokiaľ je pri zájazde zľava, prípadne sa vám neuplatnila zľava, na ktorú máte nárok (napr. naša tzv. BUBÁCKA zľava pre klientov, ktorí s nami už cestovali), prosíme vás o uvedenie tejto skutočnosti do poznámky v objednávkovom formulári. Možnosť pridania poznámky je v poslednom kroku objednávkového formulára. Po vytvorení objednávky situáciu preveríme a v prípade schválenia bude zľava pridaná do vašej objednávky.
7. Do objednávky sa mi automaticky pridal transfer, no ja o túto službu nemám záujem, viem ho odstrániť?
Letiskový transfer je možné odstrániť z objednávky ihneď v objednávkovom formulári kliknutím na cenu transferu v modrom obdĺžniku. Pokiaľ už je objednávka vytvorená, transfer je možné odstrániť s nárokom na refundáciu najneskôr 7 dní pred odchodom na zájazd. Menej ako 7 dní pred odchodom na zájazd už je položka narefundovateľná. V prípade záujmu o odstránenie transferu nás kontaktujte na e-mailovej adrese [email protected].
8. Môžem objednávku hradiť aj z viacerých účtov v rôznych výškach?
Áno, je možné hradiť objednávku z viacerých účtov v akýchkoľvek výškach. Potrebné je, aby bola v určených lehotách splnená minimálna výška zálohy (72 hodín po vytvorení objednávky) a doplatok (60 dní pred odchodom na zájazd).
9. Aké informácie sa uvádzajú do poznámky pri objednávke?
V poslednom kroku objednávkového formulára sa nachádza možnosť pridania poznámky k objednávke. Sem máte príležitosť uviesť akékoľvek požiadavky týkajúce sa objednávky/zájazdu. Ide o informácie týkajúce sa zájazd, napr. záujem o individuálnu úpravu objednávky, záujem o odlet/prílet z iného letiska a pod., no aj informácie týkajúce sa cestujúceho, napr. preferencia vegetariánskej stravy, potreba asistencie na letisku, záujem o doubytovanie s konkrétnou osobou, a akékoľvek ďalšie individuálne preferencie.
10. Zadal/a som poznámku, prečo nemám svoju požiadavku zaevidovanú vo vytvorenej objednávke?
Poznámku je potrebné najskôr spracovať našou kanceláriou. Ak ste teda zaevidovali v objednávkovom formulári poznámku, prosíme vás o vašu trpezlivosť. Všetky poznámky sa snažíme spracovať do 24 hodín, niekedy si však požiadavka vyžaduje komplexnejšie preverenie, ktoré trvá dlhšie. Našich klientov však vždy informujeme v čo najkratšom možnom čase.
11. Môžem si k objednávke pridať doplnkové služby aj neskôr, ako počas vytvárania objednávky?
Áno, v prípade záujmu o pridanie doplnkových služieb si môžete pridať zvolené služby prostredníctvom používateľského konta alebo váš dopyt uviesť e-mailom na našu e-mailovú adresu [email protected].
12. Aké meno zadať do objednávky, keď plánujem svadbu?
Do objednávky je vždy potrebné uviesť meno presne tak, ako je uvedené v cestovnom pase, s ktorým cestujete. Ak plánujete svadbu pred zájazdom, potrebné je do objednávky uviesť meno, ktoré budete používať po svadbe. Ak budete cestovať na zájazd ihneď po svadbe a ešte nebudete mať vybavené nové cestovné doklady, budete cestovať so starým pasom, a tak je potrebné, aby v objednávke figurovalo meno pred svadbou.
Odpovede na otázky po vytvorení objednávky
Po vytvorení objednávky #
1. Aké sú lehoty pre platby (záloha, doplatky)?
Minimálna výška zálohy k našim objednávkam je 60 % z celkovej ceny zájazdu a je potrebné ju uhradiť do 72 hodín od vytvorenia novej objednávky. Doplatok sa hradí najneskôr 60 dní pred odchodom na zájazd.
2. Zaplatil/a som objednávku, no neevidujem pri nej svoju platbu, je to v poriadku?
Áno, proces spojenia platby prevodom s objednávkou môže trvať až do 48 hodín. Po priradení platby s objednávkou je klient ihneď informovaný automatickým e-mailom.
3. Kedy dostanem informácie/pokyny k zájazdu?
Bližšie informácie pred zájazdom našim klientom zasielame spravidla najneskôr 21 dní pred odchodom na zájazd, pričom letenka, vouchre či víza budú k objednávke pridané najneskôr 7 dní pred odchodom.
4. Kto je BUBO sprievodca? Dostaneme naňho číslo?
Údaj, kto je sprievodca, sa klienti dozvedia až na zájazde. V prípade veľkého záujmu o túto informáciu môžete kontaktovať kanceláriu, ideálne nie skôr ako týždeň pred odchodom na zájazd. Sprievodca spravidla nebýva určený vo veľkom časovom predstihu a táto informácia sa môže kedykoľvek zmeniť.
Číslo na sprievodcu poskytne klientom BUBO sprievodca pri ich prvom stretnutí.
5. Bude nás čakať sprievodca na letisku vo Viedni alebo nás niekto odprevadí k transferu?
BUBO sprievodca (pokiaľ je súčasťou zájazdu) vždy čaká klientov v cieľovej destinácii, väčšinou ihneď na letisku po prílete, vo výnimočných situáciách sa miesto stretnutia upresní.
Samotný let, rovnako tak aj transfer na letisko, absolvujú klienti individuálne. Klienti, ktorí sa stretnú v transferi a majú rovnaké lety do destinácie často absolvujú cestu spolu. Ide však o dohodu medzi klientmi, nie o organizované stretnutie.
6. Ako zvládnem sám/sama prestup, ak som nikdy predtým s prestupom necestoval/a?
Prestup medzi letiskami nie je zložitý, potrebné je sledovať informačné tabule a podľa čísla letu nájsť odletovú bránu. Rozumieme, že prestup na obrovských letiskách môže klientom spôsobiť starosti, spísali sme preto inštruktážny návod, ktorého účelom je klientom pomôcť pripraviť sa na cestu: Orientácia a prestup na letisku. Okrem toho sú vždy lety vystavené tak, aby splnili minimum connection time, čo je minimálny čas potrebný na zvládnutie prestupu, ktorý sa líši na základe letiska.
7. Dostaneme číslo na vodiča transferu?
Áno, telefónne číslo na vodiča transferu obdržíte približne 48 až 24 hodín pred cestou. Na tomto čísle môžete vodiča kontovať v prípade nečakaného meškania na stretnutie.
8. Robieva BUBO kancelária online check-in? Je možné si vybrať miesta v lietadle?
Kancelária BUBO realizuje pre klientov online check-in štandardne deň pred odletom. Aby sme vykonali online check-in, potrebné je, aby nám klienti poslali cestovný doklad (cestovný pas alebo občiansky preukaz) na našu e-mailovú adresu [email protected]. BUBO kancelária negarantuje realizáciu online check-in, často sa stáva, že z technických dôvodov nie je možné tento proces na stránke leteckej spoločnosti dokončiť, prípadne je registrácia na let dokončená, no nebolo možné stiahnuť palubné lístky.
Výber miest v lietadle je možný pred registráciou na let (pred online check-inom) alebo počas registrácie na let. Výber požadovaných miest v lietadle pred registráciou na let je často spoplatnený a klient si ho robí individuálne na základe údajov na letenke a po prihlásení sa do rezervácie priamo na stránke leteckej spoločnosti.
BUBO kancelária vyberá miesta počas registrácie na let z dostupných a v prípade, že si ich klient nevybral sám vopred a v prípade, že túto možnosť letecká spoločnosť umožňuje.
9. Kde nájdem letenku, vouchery, poistné zmluvy, víza?
Letenka, vouchery a všetky dokumenty potrebné k zájazdu sú pridané do konta klienta najneskôr 7 dní pred odchodom na zájazd.
10. Poistné zmluvy, pokiaľ má klient u nás objednané poistenie, prídu klientovi na e-mail.
Pokiaľ je potrebné vyzdvihnúť si k vybraným zájazdom isté dokumenty fyzicky u nás v kancelárii, klientov kontaktujeme.
11. Je možné zmeniť odlet/prílet, ak už mám vystavené letenky?
Letenky sú často vystavené nerefundovateľné, a preto v prípade, že si želáte zmeniť lety k už vystaveným letenkám, potrebné je počítať s príplatkom za zmenu letenky či príplatkom za úplne novú letenku. V prípade záujmu je potrebné kontaktovať kanceláriu e-mailom na [email protected].
12. Neviem sa dostať do svojho konta, viete mi poradiť?
Pokiaľ sa vám nedarí dostať do Vášho konta, potrebné je nájsť príčinu. Najčastejším dôvodom sú nesprávne prihlasovacie údaje. Tie je možné jednoducho zmeniť po kliknutí na otáznik pri možnosti „Zabudli ste heslo?“ Orientácia na BUBO webe - konto a heslo.
Odporúčame však aj overiť si, či je používateľské konto vôbec vytvorené.
13. Mám záujem o pridanie doplnkových služieb, na koho sa môžem obrátiť? Čo ak systém uvádza danú položku ako vypredanú?
Pridať si doplnkové služby k objednávke je možné prostredníctvom používateľského konta alebo zaslaním písomného potvrdenia na [email protected].
Ak je položka uvedená ako vypredaná a nie je možné ju pridať cez konto alebo prostredníctvom objednávkového formulára, odporúčame kontaktovať kanceláriu, ideálne e-mailom, radí vám preveríme dostupnosť služby. Služba označená ako vypredaná často nemusí byť úplne vypredaná, no už jej dostupnosť je nutné dodatočne preveriť, prípadne sa cena z dôvodu blízkeho odchodu môže líšiť.
14. Zadal/a som zlé údaje, no zistil som to dávno po vytvorení objednávky, ako ich môžem opraviť?
Je potrebné dbať na to, aby všetky údaje v objednávkovom formulári boli správne a uvedené rovnako, ako sú uvedené v pase. Po zistení nesprávneho údaju v objednávke však odporúčame urýchlene kontaktovať kanceláriu, ktorá preverí, či je možné údaje zmeniť, prípadne či je potrebné zakúpenie nových služieb.
15. Dostanem pred odletom fyzicky nejaké dokumenty?
Dokumenty k zájazdom sú prevažne v elektronickej podobe. Ak si typ zájazdu vyžaduje dokumenty, ktoré je potrebné fyzicky vyzdvihnúť u nás v kancelárii, pred odchodom klientom informujeme. Na väčšinu zájazdov je však postačujúce mať dokumenty v elektronickej podobe, ktoré sú pridané klientom do konta, pripravené na vytlačenie.
16. Ako postupovať, keď chcem zrušiť objednávku?
V prípade zrušenia objednávky má klient dve možnosti: zrušenie objednávky priamo v používateľskom konte alebo písomným potvrdením zaslaným na našu e-mailovú adresu [email protected].
Po zrušení objednávky klient obdrží automaticky zaslané dokumenty týkajúce sa zrušenia objednávky – stornoprotokol, sumár objednávky či zmluvu o zájazde. V prípade, že má klient zabezpečené poistenie stornopoplatkov, s týmito dokumentmi sa môže obrátiť priamo na poisťovňu za účelom podania žiadosti o poistné plnenie.
Pri zrušení objednávky je potrebné počítať so stornopoplatkom, ktorého výška závisí od dátumu zrušenia objednávky. Viac informácií je možné nájsť v našich Zmluvných obchodných podmienkach.
17. Musím posielať pasy aj keď som s vami už cestoval/a?
Áno, cestovné pasy je potrebné zaslať aj v prípade, že ste s nami už cestovali. Cestovné pasy v našej databáze nearchivujeme.
V prípade záujmu o prácu v BUBO tíme #
1. Ako sa môžem stať súčasťou BUBO tímu?
Jedna a tá najdôležitejšia otázka pre všetkých záujemcov o prácu v našom BUBO tíme s jednoduchou odpoveďou – potrebné je vyplniť prihlášku na našom webovom odkaze www.bubo.sk/dreamjob. Naši kolegovia všetkým záujemcom v prípade záujmu radi ozvú s pozvánkou na osobný pohovor.
Ja osobne som vyplnila formulár v priebehu novembra, pričom ma moji, momentálne už aktuálni kolegovia, kontaktovali o niekoľko týždňov neskôr. Prešla som pohovorom a neskôr (skutočne len zopár týždňov) som absolvovala onboarding. Aktuálne som v BUBO už niekoľko rokov a neustále sa rozrastáme. Aj teraz hľadáme do tímu nových ľudí a budeme sa veľmi tešiť z nových, šikovných posíl v našom super kolektíve!