Referencie

1976 príspevkov

Mária Brániková

06.11.2019

Zúčastinili sme sa krátkeho…

Zúčastinili sme sa krátkeho zájazdu Palestína - Izrael v termíne 25 - 30. októbra 2019. Zájazd bol ako v Bubo býva vždy - teda perfektne zorganizovaný, výborný hotel v centre Jeruzalema bol veľkou výhodou. Osobitne sa chcem poďakovať sprevodkyni Michaele. Bola profesionálna a pomerne veľkú skupinu /44 ľudí/ zvádla bravúrne. Srdečná vďaka Michalka a veľa úspechov.

R

Róbert Tóth

06.11.2019

Ahojte bubáci. Chcel by som…

Ahojte bubáci. Chcel by som sa s Vami podeliť o zopár postrehov z našej dovolenky ktorú sme strávili na Kube od 18-29.10.2019. S manželkou sme si vybrali BUBO aby nás sprevádzali na našej svadobnej ceste. Nevedeli sme aké to bude, čo čakať … predtým keď sme išli na “ spoznávačku ”, sme si ich plánovali sami, naštudovali si všetko čo sa dalo, pripravili program toho čo by sme chceli vidieť a kde sa na cestách zastaviť. Prvý krát sme si povedali, keďže to je svadobná cesta nech to pripravia za nás a nech sa nemusíme o toto starať. Dnes už viem že rozhodnutie ísť cez BUBO bola fantastická voľba. Presvedčovali sme sa o tom postupne už pred doletom. Pravidelne informovaný o každom kroku ktorý sa dial alebo chystal. V deň nášho odchodu, na čas pripravený transfer na letisko, komfortný, nový … Hneď v aute nachystané všetky potrebné papiere k ceste. S manželkou sme si priplatili drahšie letenky “ PREMIUM ECONOMY” čo sme zhodnotili ako jednu z najlepších investícií. Mimo toho že sme pri cca 9 hodinovom lete mali viac priestoru a komfortu v lietadle, sme mali aj Priority SKY čo znamenalo že sme nečakali v žiadnych radách a prednostne boli vybavený na všetkých kontrolách ( rozhodne odporúčame tento príplatok ). Po prílete na Kubu nás v príletovej hale čakala naša delegátka Valéria ( jedna z najlepších delegátok ktoré sme mali možnosť doteraz spoznať ). Hneď nás nasmerovala kam presne ísť, kde si vymeniť najlepšie peniaze a koľko. Prišli sme neskoro večer takže program bol len prebrať si izbu, oddýchnuť si a načerpať sily na poznávačku Kuby. Nasledujúci deň sme začali “ loviť zážitky” ( inak toto motto BUBO absolútne vystihuje ). V HAVANE sme strávili 4 dni a bolo to nezabudnuteľné. Každý jeden deň bol nabitý zážitkami, Val nám poukazovala rôzne pohľady na HAVANU, ako aj “ turistickú” tak aj pôvodné uličky HAVANY za čo sme jej veľmi vďačný. Presne takto si myslím že by mala spoznávačka vyzerať. Nehovoriac o tom že Val naozaj vedela veľmi veľa o Kube, a to nemyslím len históriu. Priblížila nám aj to ako na KUBE funguje školstvo, zdravotníctvo, robota, a tak isto aj bežný život Kubáncov. Zobrala nás na miesta na ktoré by nás ani nenapadlo ísť. Klub s Jazzovou hudbou zašitý na najvyššom poschodí budovy ktorá sa prerába, alebo ďalší klub so živou Kubánskou hudbou ktorý z vonka ani náznakom nepripomínal niečo kde by sa niečo takéto mohlo diať. Nehovoriac o reštauráciách nie len v HAVANE, ale počas celého nášho pobytu. Nikdy by nás nenapadlo že na najvyššom poschodí budovy ktorá z vonku vyzerala …. ( no kto to neuvidí, neuverí :-) ) bude fantastická reštaurácia s morskými špecialitami. Myslím že Valéria robí svoju robotu fantasticky a hlavne ju to baví, čo bolo vidieť pri jej odpovediach na všetky naše otázky ktoré sme počas dovolenky mali :-) . Po HAVANE sme strávili dve noci v meste TRINIDAD …. krásne mesto, opäť krásne zážitky , perfektný program a jeden z najkrajších zážitkov z celej dovolenky. Výlet Kubánskou prírodou na koňoch. Nikdy pred tým sme na koni nejazdili ani ja ani moja žena. Napriek tomu to bolo asi najsilnejší zážitok. Nádherná príroda, ktorú sme pozorovali z koní, odľahlé domy ľudí žijúcich na absolútne odľahlých častiach mesta ( vlastne v lesoch ). Neprekážal nám ani dážď ktorý nás zastihol počas cesty na jedno z najkrajších miest aké sme zatiaľ videli. Len sme si tak cestovali na koni, vychutnávali fantastickú atmosféru a dobrú náladu celej skupinky ( bolo nás len 6 ) a kochali sa nádhernou prírodou. Naša zastávka končila po 1,5 hodiny cesty. Nádherný vodopád v centre prírody… nikde nikto len my a priezračne čistá voda v ktorej sme sa rovno po ceste schladili. Naozaj nádherné miesto, perfektný výlet a krásny ulovený zážitok. Jednoznačne ak budete niekedy na Kube a budete mať tú možnosť nechajte sa na tento výlet prehovoriť. Nás Valéria tiež prehovorila a sme neskutočne radi. Po dvoch dňoch v TRINIDADE sme odchádzali na VARADERO. Náš zaslúžený oddych po sponzávačke :-) . Najprv sme sa aj tešili, že si ideme konečne oddýchnuť, potom nám ale aj bolo ľúto že sme nepokračovali so skupinou ďalej na zájazd KUBA ABSOLUT TOTAL. 4 dni oddychu na bielych plážach, s výbornou kuchyňou a službami boli fantastické, ale pri tom čo sme zažili, koľko zážitkov ulovili a s delegátkou ktorú jej robota baví si myslím že to mohlo byť úžasné. No ale naša dovolenka sa končila tu a máme aspoň dôvod sa vrátiť a prejsť si to čo sme ešte nevideli. :-) ďakujeme BUBO za vynikajúcu svadobnú cestu a ďakujeme Valérií za zdokonalenie zážitku . Tešíme sa na ďalšie cesty ktoré s vysokou pravdepodobnosťou budú práve cez BUBO S pozdravom Robo a Norka Tóthovi

Karol Pintér

03.11.2019

Ahojte Bubáci !Chcem sa s…

Ahojte Bubáci ! Chcem sa s Vami podeliť o skvelý zážitok s cesty USA západ, ktorý sme absolvovali s dcérou od 4. do 18. októbra 2019. Zažili sme toho skutočne veľa. Chválime výber destinácií a celkovú organizáciu zájazdu, najmä však šikovnosť a ochotu našich skvelých sprievodcov - Mateja Barvirčáka a Martina Zemana. Chlapci boli výborne pripravení a neraz nám dopriali aj nečakané bonusy v podobe špeciálnych vyhliadok. Za zmienku stoja aj ich šoférske zručnosti, ktoré sme pri tých 6000 prejazdených kilometroch naozaj ocenili. Ale predovšetkým nám tento na podnety extra bohatý výlet spríjemnili ich otvorené povahy, vďaka ktorým bola atmosféra počas celého zájazdu uvoľnená a priateľská. Ďakujeme kancelárii za možnosť prejsť takou širokou škálou zážitkov - od lesku Las Vegas až po dychberúce scenérie divokej prírody Grand, či Antelope Canyonu. A ďakujeme chlapcom za to, že nás cez tieto miesta previedli bezpečne a bez akýchkoľvek zádrhelov. S pozdravom, Karol a Eva Pintéroví

Martina + Herbert

02.11.2019

14.10.2019 sme sa vrátili z…

14.10.2019 sme sa vrátili z 11 dňovej úžasnej dovolenky. Neskutočne sme si oddýchli a videli kus Španielska. Leteli sme z Viedne do Madridu v ktorom sme začali spoznávať krásy a chute Španielska. O dva dni sme pokračovali do Barcelony super vlakom AVE. Gaudího stavby a hlavne Sagrada Família sú úchvatné. Preleteli sme do Málagy, nasledovala Granada - pevnosť Alhambra a žhavé flamenco. Cordoba, Sevilla, Gibraltár, Torremolinos a opäť Málaga. V každom meste sme videli veľa pamiatok a jedli veľmi dobré jedlá a kedže nás bolo na zájazde najprv 9 a od Barcelony 6 ľudí + sprievodca bolo to o to lepšie - také "komornejšie". Všetko milí ľudia a sprievodca Martin Ferenčík - veselý mladík nabitý vedomosťami, proste paráááda! Posledný deň som si pri kávičke na pláži aj poplakala, že to všetko končí. Tak to bol "raj na zemi"....a potom cestuj rád domov - ha-ha. Už opäť zarezávame v práci a sme v realite, ale pri triedení a upravovaní fotiek spomíname na úžasne prežité dni a je fakt, že sme to vážne potrebovali. Ďakujeme!

S

Slávka Novotná

30.10.2019

Milé Bubo!Tento rok vo…

Milé Bubo! Tento rok vo februári sme absolvovali úžasný, ale namáhavý okruh Južnou Amerikou - raz za život. Je neuveriteľné, koľko sa toho dá stihnúť za jeden mesiac... Mali sme možnosť prejsť sedem najväčších štátov južnej ameriky, ochutnali ich víno, steaky a gurmánske zvláštnosti, pričuchli k ich histórii a užívali si prírodné krásy. Okúsili sme tie najskromnejšie "hotely" v Bolívii až po skutočný luxus v Brazílii. Nie sme fotografický šialenci, ale na kartách máme niekoľko tisíc fotografií. V hlave rezonujú pohľady na Machu Picchu, planinu Salar de Uyuni a sochu Ježiša v Riu. Prežili sme zip-line nad džungľou v Bolívii, výstup na Chacaltayu, zjazd Death road na bikoch, plavbu pod vodopádmi v Iguazú a karneval v Riu. Nebolo to vždy jednoduché, ale všetci sme to dali a živí a zdraví sa vrátili domov. Obdiv patrí našej sprievodkyni Danke, ktorá s večným entuziazmom, energiou a odzbrojujúcim úsmevom s prehľadom zvládala všetky situácie a popri tom dokázala chŕliť informácie, ktoré by stačili na pár vydaní Lonely planet. Ešte sme doma len pár dní a už vyberáme ďalšie destinácie s Bubom. Tak šup-šup do sveta! Rudo a Slávka

P

Peter Oravec

27.10.2019

Bolo asi pol 9tej ráno, keď…

Bolo asi pol 9tej ráno, keď som sa prebúdzal v stane v Toskánsku a zazvonil mi telefón s cudzím číslom. Prijal som telefonát a predstavil sa mi v ňom Ľuboš Fellner. Pozýval ma na jeho plánovaný výlet do Líbye, Niger a Alžírsko. Odchádzame za týždeň. Uff... Volám bratovi, rozhodnúť sa mám do troch hodín. Pas mám? Končí mi tento mesiac (september). Tento rok som už neplánoval nikde cestovaťmimo Európy. Vakcíny? Nemám. Nevadí. Vybavím. Volám späť Ľubovi. Idem do toho!!! Sadám do auta, 1300 km som spravil na dve prestávky a doma som vybavil všetko za dva dni, mal som šťastie. Tak už pred výletom to začalo byť akčné, hlavne keď som si začal pomaly uvedomovať, kam som sa to vybral. Nie že by som nevedel, kde je Líbya, Niger, Alžírsko a aký je tam asi život, ale začal som trochu o tom viac čítať. Prichádzali aj iné, zaujímavé pocity (obavy), ale vôbec neľutujem. Práveže opak, to ma ženie dopredu a ďakujem, že som sa mohol zúčastniť na tomto tripe. Tieto krajiny boli neskutočne zaujímavé a zároveň od seba rozdielne. Precestoval som s BUBO už zopár krajín (zájazdov), všetky boli expedičné, okrem eurocamping Skandinavia a Laponsko. Mam rád BUBO expedície, no s Ľubošom to bolo viacnásobne zaujímavejšie a intenzívnejšie a o to viac ma to bavilo. Vstávali sme skoro ráno, často nevyspatý, unavený, ale nevadí. Dospal som to v Tereňáku, kde mi občas hlava nadskočila a vrazila do dverí, hneď som bol hore čerstvý ako rybička, alebo v lietadle, kde to raz tiež veľmi hádzalo. Z mesta Constantin do Alžíru s vrtuľovým lietadlom počas búrky som nemal hlavu v okne ale skoro niečo iné v gatiach. Ak by som si mal vybrať pár miest z krajín, ktoré sa mi najviac páčili, alebo ktoré zážitky sa mi najviac uložil v srdci, určite by som si vybrať nevedel. Všetko, čo som tam videl a zažil, bolo úžasné a pre mňa úplne nové, však som bol v Afrike prvý krát. Ale ak niečo pripomenúť, tak pre mňa jednoznačne v Líbyi hlavné mesto Tripoli a Leptis Magna, v Niger festival Guerwol a mesto Agades, Alžírsko Národnýpark Tassili N Ajjer a mesto mostov Constantin. A Sahara??? Cestovanie Saharou bolo úžasné. To, čo som z nej videl, bolo neskutočne krásne a zároveň som mal pred ňou veľkú pokoru. Nekončiace piesočnaté duny a na druhej strane vysoké skalnaté útvary vychádzajúce z piesočnatej zeme a miestami aj zeleň medzi tým. Prechádzať sa tam bolo pocitovo veľmi silné. Užíval som si to, keď sa mi nohy zabárali do piesku, už ma len napadlo.. trochu vody, lopatka a formičky a pozabával by som sa tam asi až do dnes. Už len dávať pozor na škorpióny a zmije. Musím pripomenúť aj Tuaregský čaj, ktorý bol fantastický, pili sme ho tam celý čas. Príprava toho čaju trvalo dlhšie a preto sme mali miestneho, ktorý bol šoférom a zároveň nám vždy pripravil aj Tuaregskýčaj (šaj). Bolo treba ho prevariť dva krát a potom sa prelieval aspoň 10-20 krát z čajníka do šálok a späť do čajníka predtým ako sa podával. Celá táto procedúra sa zopakovala tri ráz. Pričom sa vraví, že prvý nálev je horký ako smrť, druhý je silný ako život a tretí je sladký ako láska. A presne tak to aj bolo. Príprava toho čaju má už dlhoročnú tradíciu. Pri pití čaju si celý čas vravím: Kto si, Čo si Tuareg? Cítil som sa ako by som tam žil už celý život. A viem, že sa tam chcem vrátiť čím skôr, čiže, už včera bolo neskoro. Všetko nám vyšlo ako to Ľuboš naplánoval, všetko sme stihli a všetko sme videli. Okrem spiatočnej letenky domov, ktorú nám zrušili z technických príčin, o čom nám pravdaže nedali dopredu vedieť a nedali nám ani žiadnu náhradu, peniaze alebo ubytovanie. Museli sme to riešiť po vlastnom za vlastné. No nakoniec všetko dobre dopadlo a plní zážitkov sme sa vrátili zdraví a šťastní domov. Veľké ĎAKUJEM Ľubošovi a Peťovi. Bol veľký zážitok s Vami cestovať.

S

Saša+Patrik

07.10.2019

Precestovali sme toho už viac…

Precestovali sme toho už viac. Prvý krát s BUBOM a dúfam, že nie posledný. Perfektné. Neľutujeme ani sekundu. No a sprievodca Adam Chylik dodal zájazdu neopakovateľnú atmosféru jeho vedomosťami, organizačnými schopnosťami, zmyslom pre humor, atď. Adam je pán sprievodca. Takých ako je Adam je málo. BUBO držte si ho !!!! No a druhému Adamovi ktorý po ňom preberá Čínu držíme palce.

L

Lubor Kobich

07.09.2019

Každý deň TOP.Rozhodnutie…

Každý deň TOP. Rozhodnutie ísť na tak veľkú cestu s Bubom nebolo náhodné, lebo som si už cestovanie s nimi zažil a bola to pre mňa garancia kvality. No realita ešte viac prekonala aj moje vysoké očakávania. Tak ako píšem - každý deň bol TOP. Už som si ani nevedel predstaviť, čo sa dá ešte zažiť a uvidieť. Všetko do seba zapadalo, nič sme nevynechali a mali kopec bonusov navyše. Skvelá sprievodkyňa Katka Foltánová dokázala zvládnuť aj nepredstaviteľné situácie, ktoré ja dokážem vyrobiť, keď sa v mene ulovenia skvelého záberu stratím a zrazu neviem kde som. Dopravila ma bezpečne cez všetky krajiny až na Slovensko a za to veľká vďaka. No hlavne vďaka za zážitky na mojej "ceste snov" so zájazdom To najlepšie z Južnej Ameriky v auguste 2019. Verím že sa ešte stretneme na nejakom zájazde. Vďaka skvelej BUBO sprievodkyni Katke Foltánovej sme dodržiavali časový harmonogram ( ja som občas zlyhal ), poradila nám skvelé tipy na voľný čas a zažili sme aj bonusy naviac skoro každý deň aspoň jeden ( soľné jazierka v Peru, mesačné údolie v La Paz, miestna svadba na Titicaca, kúpanie sa v termálnych prameňoch pod Machu Picchu, klub Marzin v Riu, most do Paraguaja , výroba caipirinhy v Riu, japonské záhrady aj metro v B.Aires, TOP svetová kaviareň Tortoni v B.Aires, západ slnka na Sky Costanera v Santiagu ... ) a hlavný program sme naplnili do bodky. Ďakujem Katke, ďakujem ostatnej partii, ďakujem vyššej moci za skvelé počasie. Vďaka tomu sa tento zájazd dostal na priečku 1. v mojom cestovateľskom rebríčku. A prekonať ho bude dosť tažké :)

Peru , Paraguaj , Chile , Brazília , Bolívia , Argentína
B

Branislav Sroka

05.09.2019

Alpská päťka na jednotku!…

Alpská päťka na jednotku! Tento rok sme sa rozhodli bližšie spoznať časť Európy a keďže máme radi prírodu ale aj radi spoznávame nové mestá tak sme si vybrali Alpy a priľahlé mestá. Musím skonštatovať, že to bol vynikajúci výber a naozaj sme mali možnosť vidieť všetko z nabitého programu a ešte aj viac. Je to výborná kombinácia kde je možnosť byť v prírode, vidieť alpské štíty, vodopády, jazerá, alpskú flóru aj faunu a pritom aj spoznať niekoľko nádherných alpských miest, nasať ich atmosféru a ochutnať miestnu kuchyňu a miestne špeciality. Dokonca sme z hrebeňa Gornergrat stihli aj turistiku do malebnej dedinky Zermatt, čo bolo úplne super aj vďake skvelému počasiu. Je to celkom náročná dovolenka s ranným vstávaním, množstvom presunov mikrobusom, zubačkami a lanovkami, každá noc v inom hoteli. Ale určite to stojí za to!!! Zájazd bol perfektne zorganizovaný a pripravený. Samozrejme na takýto zájazd je potrebné mať aj trochu šťastia a "vymáknuť" dobré počasie aby ste si to naozaj užili. My sme patrili medzi tých šťastlivcov, ktorí mali počas celého zájazdu krásne slnečno. Tak ako sme v BUBE zvyknutí, kvalita zájazdu je daná hlavne jeho sprievodcom. Aj teraz musím veľmi pochváliť nášho sprievodcu Fera, ktorý bol super! Odovzdal nám množstvo informácii o všetkých navštívených miestach, mestách, reštauráciach, jedlách ... Stále príjemne naladený vytvoril skvelú cestovateľskú atmosféru, ktorú vynikajúco dopĺňaj vždy usmievavý a ochotný vodič Roman. Ďakujeme za ulovené zážitky a tešíme sa nabudúce.

Lichtenštajsko , Rakúsko , Švajčiarsko , Nemecko , Francúzsko
J

Janka Onufráková

29.08.2019

Milí Bubáci, rada by som sa s…

Milí Bubáci, rada by som sa s Vami podelila o svoje dojmy zo zájazdu Aljaška a Yukon s príslovečným dovetkom "volanie divočiny" (direct to be followed - Jack London: The Call of the Wild). Pre upresnenie, išlo o termín 25.07. - 09.08.2019. Všetky zájazdy s Bubom sa zapísali do mojej internej aj externej pamäte ako výnimočné, naozaj každý jeden bol excelentný (o tom, koľko ich už bolo, v texte nižšie), no tentokrát márne hľadám slová. Asi žiadne nestačia na to, aby som adekvátne vyjadrila svoje nadšenie :-)! Hneď na úvod napíšem, že nad týmto zájazdom som váhala a o to väčší skeptik vo mne sa vybral do aljašskej a yukonskej divočiny :-). Vysvetlím - mám slabosť na Áziu a Afriku. V Severnej Amerike som nikdy predtým nebola a nehovorím, že som ju vôbec nemala v pláne navštíviť, len neprišiel ten povestný stimul, mala som iné cestovateľské preferencie. Keďže som milovníčkou prírody a náhodou mi na stránke Bubo spočinul zrak práve na tomto perfektnom zájazde s vynikajúcim programom, bolo čiastočne rozhodnuté. Hoci nie som váhavý typ, mala som dilemu, či neísť radšej znova do Afriky (tu mám veľa nesplnených snov - od Etiópie cez Rwandu a Ugandu až po Mozambik) alebo do Ázie (tu mi zostáva už len zopár nesplnených snov). Po pár mailoch s kanceláriou Bubo (mala som zopár otázok, na ktoré som dostala klasicky rýchlu, nápomocnú a ochotnú odpoveď) a podpore môjho okolia (že mám proste ísť), som sa prihlásila. Akékoľvek pochybnosti, či som si vybrala správne, sa začali rýchlo rozplývať doslova pár hodín po prílete do Anchorage (AK), po "oklepaní sa" z dlhšieho letu :-). Dnes teda absolútne velebím svoje rozhodnutie ísť a zažiť AK a YT! Bolo fantasticky, bolo výnimočne! Tie scenérie hoci aj mali samozrejme čo-to spoločné s inými krásnymi, prírodnými miestami, ktoré som navštívila, boli v niečom predsalen odlišné, výnimočné. Neustále bolo na čo pozerať, čo obdivovať. Človeka zrejme omrzí, keď sa v nejakej metropole prechádza námestiami a uličkami pár dní za sebou, no pohľad na prekrásnu, zdravú prírodu, zelené lesy, vysokánske sitky, jazerá, rieky, ľadovce, hory, oblohu a divokú zver neomrzia! Punc unikátnosti a naozaj pravej divočiny tomu dávajú asi tieto faktory - bezprostredný kontakt so zverou, riedko osídlené ohromné územia a dokonca územia, ktoré nie sú dotknuté človekom. AK a YT sú prírodné poklady, ktoré nenechajú chladnými snáď ani presvedčeného "natur-hatera" :-). Itinerár cesty rozoberať nebudem, je opísaný na stránke Bubo a ja dávam klobúk dole pred tým, kto ho vytvoril. Všetko skvelo, vyvážene nakombinované, no a oceňujem aj aktivity rôzneho druhu. Doslova zbožňujem na Bubo zájazdoch, že vždy o + 1 deň si už nepamätám, čo sme robili predošlý deň, tak plnohodnotne sú dni využité, žiadne povaľačstvo :-). Pri road tripe má človek navyše čas vydýchnuť si, rozjímať, fotiť do internej pamäte, tzn. vstrebávať, nasávať atmosféru. Pokiaľ ide o fakultatívne počiny, osobne vrelo odporúčam let so ski plane ponad Mt. Logan (najvyšší vrch Kanady a po Denali druhý najvyšší vrch Severnej Ameriky) nachádzajúci sa v NP Kluane. Inak, bola to náhoda, pôvodne som totiž mala v pláne let ponad Denali. Len zo zvedavosti som sa išla poinformovať o letoch na ďalší deň, keď sa náhle uvoľnilo jedno miesto a ja som už nasadala do ski plane - nepripravená, bez vody, ešteže som mala foťák na krku :-). Do kariet zahralo aj počasie, ktoré vraj už dlho také krásne nebolo. V rámci tejto Icefield Discovery Tour som preletela ponad najväčšie ľadovcové pole na svete (najväčie mimo pólov), velikánske jazero Kluane, malé smaragdové jazierka, rôzne vrchy v pohorí St. Elias a už spomenutý velikán Mt. Logan s výškou 5 959 m n.n. Ak náhodou nie je zrejmé, čo by som odkázala tým, ktorí uvažujú o tomto zájazde, vyjadrím to explicitne: ak Vás aspoň trošku nadchýna a/alebo dobíja príroda, neísť by bola veľká škoda! Treba zažiť, kým sa tie krásne ľadovce neroztopia! No a teraz už pristúpim k tým, bez ktorých by to nebolo ono - k našej mini partii (bolo nás šesť) a k sprievodkyni Monike Šeniglovej. Povedala som Vám to všetkým osobne, no zopakujem aj písomne, že mi bolo s Vami super báječne. Ďakujem Vám za skvelú spoločnosť! A ešte fanfáry pre Moniku - jedna super sprievodkyňa, neskutočne príjemná osôbka a parťáčka. Keďže Bubo má laťku nastavenú ďaleko nad vysoký štandard, už som si zvykla, že sprievodcovia sú top a považujem za akúsi samozrejmosť, že každý jeden rad radom je pán sprievodca s dokonalou sprievodcovskou výbavou. O tom ma zas a znova presvedčil tento zájazd, lebo veď skvelá Monika :-)! Vyžaruje z nej taký pokoj, peace, harmónia a to veľmi príjemne pôsobí na človeka. O úsmeve ani nehovorím! A keď sa k tomu pridajú aj excelentné zručnosti šoféra, tak už niet o čom. Takže milá Monika, ak toto čítaš, ešte raz naozaj veľmi pekne ďakujem za všetko a úprimne si želám, aby som Ťa ešte zažila / stretla, aby si sprevádzala niečo, kam sa ešte vyberiem! Ďakujem samozrejme aj celej kancelárii Bubo, nezvyknem rátať na prstoch, no teraz som si to všetko pekne zrekapitulovala - išlo o môj jedenásty zájazd s Bubom :-) a ak prirátam aj jeden bonusový zájazd do L.A. a Vegas, ktorý som pár rokov dozadu dostala od Buba v rámci vianočnej akcie a na ktorý som vyslala moju sestru, ktorá prišla natešená, spokojná (a čo je doma, to sa počíta), tak to bol dvanásty zájazd s Bubom! Niet väčšieho dôkazu / merítka absolútnej spokojnosti než verný klient - vlastne po toľkých rokoch ruka v ruke s Bubom mi slovo "klient" pripadá neosobne, radšej používam slovo fanúšik! Ďakujem zas a znova a všetko dobré prajem celej kancelárii, nech sa Vám darí ako doposiaľ! Pripájam aj poďakovanie milej a ochotnej Nikole Deckous z bubáckeho front office! Šťastné cesty Vám všetkým praje Janka

Kanada , Aljaška

MUDr.Lukáš Ž

28.05.2019

Lúčim sa,ale duch BUBO ostáva so mnou naďalej

Ahojte všetci,
V prvom rade pozdravujem vsetkých účastníkov zájazdu-ako v tom
filme:)...USA západ ...a záver relax v Cancune...
Chcem  vysloviť obrovské poďakovanie za celý zajazd...najlepší zážitok v
živote a to špecialne vďaka úplne top sprievodcom Marekovi Melúchovi a
Jakubovi Kopčovi... ľudia alebo ak chcete sprievodcovia s veľkým S
..naši  supermani...lebo byť skutočne dobrým sprievodcom si vyžaduje
podľa mna extremne veľa vecí...a hlavne ich kombináciu a to ešte ak sa
podarí v jednej osobe tak úžas a my sme mali tuto kombináciu dokonca 2x
...Marek a Jakub: chodiace encyklopédie,sypali údaje, čísla, roky, dátumy,
historické okolnosti a všetko možné aj nemožné, čo sme len chceli
vedieť...Dokonale zmaknute mali obaja či už LA,San Francisco,Yosemite
národný park,Santa Monicu,Santa Barbaru,Solvang ,všeobecne o
USA,Kalifornii a bonusy ako Hoovrova priehrada a Vegas samozrejme...a
hlavne to prezentovali so záujmom a radosťou a profesionálnym
prístupom...Človeka ,,vtiahli do deja" a mal pocit akoby v mestách a na
tých miestach ktoré poznal len z filmov už bol a bol ich súčasťou...a na
to musí mať človek talent čo oni majú bohate:)...Ďalšia super vec
organizácia zajazdu a timing -načasovanie kedy kam ísť, kedy prestávka
kedy obed,kedy voľno...celé to išlo tak nejak kontinuálne ako v
oscarovom filme..žiadne ,,hluché miesta"...a takisto schopnosť vybaviť
všetko možné,poradiť,pomocť v hocakom čase deň či noc...A nakoniec a v
neposlednom rade ľudský a kamarátsky prístup ku každému ,nie len suché
neosobné správanie ale dali niečo ,,viac"..čo sa nedá zaplatiť, ,,kúsok
zo seba"..Ten osobný prístup, ktorý delí ľudí na iba ľudí a potom na
niekoho s kým dúfate, že sa ešte stretnete niekedy,lebo pri nich máte
pocit, že to proste celé stojí za to...a dalších x vecí a
detailov...Marek s Jakubom budú vedieť..ako uhasiť vo Vegas
,,celotelový" hlad o 2.30 v subway s bagetou veľkou ako krokodíl,ale
dali sme ju..ako zažiť nezabudnuteľný zážitok aj na obyčajnej
pumpe:)...keď tankovacia hadica chcela isť s nami ďalej, ako vidieť
Fremont street a mníšky ktoré zaskočili každého oblečením, ako sa okúpať
vo vodopáde,aj keď stojíte obďaleč,ako blízko ísť aby si človek ovoňal
uškatce na Piere 39...a niekedy aj čarovali...Keď nad Golden Gate
nielenže nebola žiadna hmla, ale vyšlo slnko a parkovisko úplne prázdne,
rozvodnený vodopád v Yosemite, uja na Fremont street s úsmevom a
ceduľkou Fuck U, fotenie lietadiel v LA pri pristávaní tak zblízka, že
foto vyzerá ako z fotoshopu:) a desiatky iných drobných a krásnych
detailov...Takže aby som to zhrnul: Ďakujem Marekovi Melúchovi a Jakubovi
Kopčovi za všetko! Klobúk dolu pred Vami ste úplne top,level 3000:)..A
samotnej kancelárii a p.Fellnerovi za splnenie si sna. Vďaka Bubo
!!!..Lúčim sa,ale duch BUBO ostáva so mnou naďalej:) Vďaka chalani

USA , Mexiko
L

Lenka Haidingerová

27.05.2019

Jeďte na Havaj, budete nadšeni!

Cesta na Havaj byla jedním z mých cestovatelských snů a díky cestovní kanceláři BUBO/SEN se tento sen stal realitou, která předčila veškerá má očekávání. Program zájezdu byl pestrý, bohatý a velmi zajímavý. Po celou dobu bylo o naši skupinku pečováno přímo královsky a perfektní znalosti naší milé průvodkyně Moniky celkovou spokojenost jen umocnily. Jeďte na Havaj, budete nadšeni! Na tuto cestu budu vzpomínat celý svůj život přičemž doufám, že se na Havaj třeba ještě jednou vrátím. Děkuji cestovní kanceláři, Monice a také Klaudii, Tomovi a Jirkovi, protože hlavně díky vám byla Havaj úžasná. Lenka

USA

BUBO HISTÓRIA

Pozrite si históriu slovenského cestovateľstva