Originalita bola aj teraz základom našej aktuálnej kampane. Texty, ktoré sme využili na vyše 20 stranách, sú originálne názory, príhody, zážitky a tipy na jednotlivé destinácie od najskúsenejších sprievodcov. A to na základe dlhoročných skúseností po celom svete. Na originalite sme si dali obzvlášť záležať aj pri obrazovom materiáli.
Žiadne fotografie v novinovej prílohe sme nepoužili z databánk. Všetko bol náš originálny fotomateriál priamo z terénu. V našich úspešných BUBO cestovateľských blogoch je 95 % fotografií z vlastných zdrojov a toto číslo každým rokom zvyšujeme. Za jednou kvalitnou fotografiou je pritom veľké množstvo námahy.
Nikdy sme hlúpo a povrchne nepropagovali naše cesty. Pri tvorbe reklamných kampaní a videí sme nevyužili služby agentúry, ktorá použije nudné a obohrané zábery z databánk. Týmto sme sa riadili aj teraz.
Titulná fotografia #
Pokiaľ ste dobre scestovaní a máte (možno aj vďaka nám) výborné geografické znalosti, určite ste na úvodnej fotografii našej kampane spoznali ostrovčeky ostrovného štátu Palau v Mikronézii. BUBO sem chodí dlho. Po prvej expedícii Ľuboša Fellnera začali Palau navštevovať ostatní skvelí BUBO sprievodcovia. Zábery na nádherné ostrovy, ktoré môžete nájsť na našej stránke, vyhotovil talentovaný Martin Šimko pri svojej druhej návšteve tu.
Prečítajte si aj o tom, ako vznikal náš 10-sekundový TV spot. Všetky zábery, aj tie z dronu, boli z proveniencie Martina. Ten na druhý raz vedel presne, čo chce. Vedel, kedy s kde má prísť. Na Palau bývame v najlepšom hoteli krajiny, máme tu silné kontakty a kvalitného prenajímateľa lode. Mať kvalitných partnerov je základ a sila (obraty, a teda vzájomný biznis) BUBO je aj v tomto ohľade dôležitá. Nedodať kvalitnú službu BUBO sa neopláca.
Martin mal kvalitnú loď, vedel miesto a čas, ale aj tak ide o ohromný kumšt a dávku šťastie. Toto vie každý, kto sa čo i len trochu zaujíma o fotografiu a film. Martinova láska k cestovaniu a vášeň sa premietli do toho, čo nafilmoval a sú základom našej najnovšej kampane. Nádhera! Však?
Okrem Martina ale zaúradoval aj náš dvorný grafik Damian Pastirčák, ktorý si vybral slnečné ostrovy ako protipól mokrej studenej zimy, ktorá nás teraz doma obklopuje. Damian nemá rád klasické fotografie cestoviek s tými nudnými vyumelkovanými plážami. Poznáme sa navzájom roky a Damian je BUBO. U nás aj upratovačka miluje cestovanie, láska k loveniu zážitkov ide skrz celú firmu.
„Vizuál na vianočnej kampani sme pripravili z exotickej destinácie " Palau". Je to raj na zemi, kde státisíce ostrovčekov vytvárajú pozoruhodné útvary. Možno ste niekedy skúšali pozorovať oblaky a s pomocou fantázie v nich hľadať rôzne tvary, ľudské tváre, zvieratá či iné veci. Ostrovov na Palau je tak veľa, že z vtáčej perspektívy môžete robiť to iste. V originálnych fotografiách od sprievodcu Martina Šimka som našiel tvary čísel 50. Ale každý tam môže vidieť, čo chce, napríklad aj vianočné prianie S❤️,“ hovorí Damian.
Damian vidí, že srdce BUBO je v cestovaní a že táto láska a, doslova, vášeň, nás odlišujú od ostatných. Preto vybral ostrovčeky v tvare srdca – láska, láska, láska... Že ostrovy vyzerajú na titulke ako 50 % zľava? Možno náhoda, možno nie 😊
Palau reprezentuje našu filozofiu #
Podotknúť treba aj to, že sme v konečnom dôsledku vybrali ekologickú destináciu. Doslova prírodný a neprebádaný raj na našej planéte. Ekológia a udržateľnosť sú elementy, ktoré sú pre nás dôležité od počiatku. Teraz sa však tejto téme venujeme viac a dôkazom sú aj naše zájazdy či expedície. Prečítajte si napríklad blog Ekológia, udržateľnosť a zodpovedné cestovanie a zamierte na našu stránku o ekológii.
Spoločne s WWF veríme, že práve zodpovedné cestovanie vie udržať pôvodné kultúry a zlepšiť životné prostredie. Ako tvrdí WWF (Svetový fond na ochranu prírody), ekoturizmus vie zastaviť odlesňovanie. Nemôžeme nesúhlasiť.
Rovnako ste si mohli všimnúť, že billboardy sa z našej kampane stratili už dávnejšie. Tento “smog” nepodporujeme. Aj toto je cesta k udržateľnosti.
Propagujeme zájazdy pre deti #
Ako ste si mohli všimnúť na stranách 22 a 23, zhrnuli sme pre vás výborné tipy na dovolenky s deťmi. Dánsko, Thajsko, ale aj Keňa či Kolumbia. To všetko sú úžasné destinácie, ktoré vaše deti ohúria, rozšíria im obzory a rozprúdia vášeň k cestovaniu. A na našej stránke nájdete takýchto zájazdov pre rodiny s deťmi oveľa viac.
Taktiež propagujeme lacnejšie zájazdy, napríklad Turecko all inclusive, kde ponúkame neuveriteľnú cenu napriek 5-hviezdičkovým hotelom a intelektuálnemu programu. O meste Istanbul píšeme detailne aj v blogu Istanbul pre pokročilých od Ľuboša Fellnera, ktorý toto mesto navštívil za posledných 30 rokov mnoho ráz. Tajné tipy na najlepšie štvrte mesta či miesta, kde hľadať najlepšiu baklavu či iné sladkosti pre vás i vaše deti, má z prvej ruky.
Veríme, že scestované deti pochopia globalizačný trend lepšie. Globalizácia tu je, nevieme sa uzavrieť Veľkým čínskym múrom. Scestovaným deťom bude patriť svet. Raz túto investíciu svojim rodičom vrátia. Na cestách sa stretávajú inteligentné rodiny a je to jeden zmysluplný zájazd, aj keď, áno, pre rodinu je to výrazná investícia. To si my v BUBO uvedomujeme, a preto sa tak urputne snažíme o vysokú kvalitu. Preto sa u nás pracuje 7 dní v týždni a, doslova, 24 hodín – veď keď v Japonsku slnko zapadá, v USA práve vychádza a my máme zájazdy na všetkých kontinentoch.
Z prvej ruky #
Tipy na naše najlepšie zájazdy s detailným programom a množstvom originálnych zážitkov. To všetko propagujeme v rámci našej kampane a na výber máte zájazdy do všetkých krajín sveta v takmer 1 500 rôznych termínoch. Presvedčte sa sami o ich jedinečnosti.
Originalita je to, čo sa s BUBO spája. Za 30 rokov našej existencie sme nikdy neodkopírovali ani jediný zájazd. Skôr konkurencia od nás naše nápady kradne. No, ako hovoria Nemci, „kopieren heisst nich kapieren“ - kopírovanie nestačí, lebo tomu nerozumiete.
Tým, že sme originál, že sme tento produkt vymysleli, že dnes pokrývame 90 % trhu s aktívnym cestovaním, sa každoročne od prípadnej konkurencie vzďaľujeme. Naše ceny a pomer medzi kvalitnými službami a cenou sú jednoznačne najlepšie. Napríklad? Sme jedinou cestovnou kanceláriou Slovenska, ktorá si na Islande prenajíma dopravu od islandskej spoločnosti s islandskými vodičmi, a tým pádom sme jediní, kto realizujeme Island legálne. Platíme viac, no naši klienti majú istotu, že nás nezastaví turistická polícia. Zároveň s domorodcami vidíme omnoho viac. Aj na Islande sme boli prví - viac než desať rokov pred akoukoľvek inou CK zo Slovenska.
Sme jedinou cestovnou kanceláriou ktorá je členom KPAP a týmto sme sa zaviazali platiť našich nosičov pri výstupe na Kilimandžáro lepšie. Aj naša expedícia na najvyšší vrch Amazónie bola ukážkou udržateľnosti.
Tomu sa hovorí originalita.
Prečo originalita? Je to čestnejšie. Je to správne. My chceme s našimi klientami nadviazať dlhodobý vzťah. Oklamať viete niekoho raz, no my v žiadnom prípade nechceme nikoho oklamať.
Prax robí majstra. No zároveň si vieme dovoliť vysokú úroveň služieb. Preto sú s nami mnohí klienti roky. Máme veľa takých, čo s nami idú desiaty, ba dvadsiaty zájazd. Takých, čo s nami prešli celý svet a všetky kontinenty.
Pozor – cestovanie je návykové. Kto raz začne cestovať s BUBO, stane sa závislým.