Vážené vedenie cestovnej kancelárie, plne chápem, že si zakladáte na serióznosti, preto ma veľmi udivilo, že moja reklamácia na pobyt Cayo Largo odoslaná vašej kancelárii dňa 11.3.2009, potvrdená prijatím u vás dňa 12.3.2009 aj napriek opakovanej urgencii nebola vybavená. Dokonca na urgenciu ste vôbec neodpovedali. Znamená to, že klient, ktorý sa už vrátil zo zájazdu Vás nezaujíma? My - skupina 5 osôb, ktorá tento zájazd absolvovala pravidelne cestuje a vyujžíva služieb CK, po týchto skúsenostiach samozrejme, že zvážime akú CK využijeme.
Polárne oblasti Európa
Škandinávia, Nórsko
náročnosť
Trvanie
Polárne oblasti Európa
Škandinávia, Island
náročnosť
Trvanie
Blog Egypt – okruh krajinou pyramíd, faraónov a večného Nílu
Egypt nie je len krajinou faraónov a starovekých legiend. Je to miesto plné kontrastov – medzi hlukom Káhiry a tichom Nílu, medzi vôňou korenín na…
Blog Día de los Muertos - farebná oslava života po smrti
Sviatok Día de los Muertos patrí v Mexiku medzi najvýznamnejšie a najoslavovanejšie. Je dokonca zapísaný aj do zoznamu nehmotného kultúrneho…
Blog TOP 10: Najkrajšie cintoríny sveta
Cintoríny nie sú len miestami smútku. Mnohé z nich sú tichými svedkami histórie, kultúry a krásy. Prezrádzajú, ako si rôzne národy uctievajú…