Vážené vedenie cestovnej kancelárie, plne chápem, že si zakladáte na serióznosti, preto ma veľmi udivilo, že moja reklamácia na pobyt Cayo Largo odoslaná vašej kancelárii dňa 11.3.2009, potvrdená prijatím u vás dňa 12.3.2009 aj napriek opakovanej urgencii nebola vybavená. Dokonca na urgenciu ste vôbec neodpovedali. Znamená to, že klient, ktorý sa už vrátil zo zájazdu Vás nezaujíma? My - skupina 5 osôb, ktorá tento zájazd absolvovala pravidelne cestuje a vyujžíva služieb CK, po týchto skúsenostiach samozrejme, že zvážime akú CK využijeme.
Blog TOP 10: Najväčšie zážitky z Namíbie
Namíbia je stále nedotknutým africkým klenotom. Krajina, ktorá ponúka všetko, čo od Afriky očakávate a oveľa viac. Či už hovoríme o najkrajšej…
Blog Tibetský budhizmus – úvod, fakty, história
Tibetský budhizmus patrí k jedným z najznámejších foriem budhizmu vo svete. Postavil svoje základy na domorodom náboženstve, bonizme a neskôr sa…
Oahu (Havaj) Oahu - Honolulu, Waikiki a oveľa viac
Na havajskom ostrove Oahu nájdete jedny z najkrajších pláží na svete, a to nehovoríme len o slávnej Waikiki. Svedčí o tom aj fakt, že filmári z…