Vážené vedenie cestovnej kancelárie, plne chápem, že si zakladáte na serióznosti, preto ma veľmi udivilo, že moja reklamácia na pobyt Cayo Largo odoslaná vašej kancelárii dňa 11.3.2009, potvrdená prijatím u vás dňa 12.3.2009 aj napriek opakovanej urgencii nebola vybavená. Dokonca na urgenciu ste vôbec neodpovedali. Znamená to, že klient, ktorý sa už vrátil zo zájazdu Vás nezaujíma? My - skupina 5 osôb, ktorá tento zájazd absolvovala pravidelne cestuje a vyujžíva služieb CK, po týchto skúsenostiach samozrejme, že zvážime akú CK využijeme.
Ázia Amerika Európa
Taliansko, Peru, Mexiko, Jordánsko, India, Čína, Brazília
náročnosť
Trvanie
Blog Expo 2025 Osaka - Rakúšania aj Česi chcú prekvapiť
Chystáte sa na svetovú výstavu Expo 2025 v Osake? Pripravili sme pre vás niekoľko zaujímavých riadkov o tom, ako to bude vyzerať a čo by ste…
Blog Ako vychovať vaše dieťa?
Vzbudil vo mne túžbu po poznaní a od malička mi vštepoval, že stačí, ak bude najlepší len jeden - ja. Aj za spôsob, akým cestujem, vďačím svojmu…
Blog KVÍZ: Zodpovedzte správne tieto otázky o Thajsku
Poznáte Thajsko? Viete, kde hľadať najväčšiu sochu zlatého Budhu, akou menou sa platí v krajine či kedy sa tu oslavuje exotický nový rok? Thajsko…