Vážené vedenie cestovnej kancelárie, plne chápem, že si zakladáte na serióznosti, preto ma veľmi udivilo, že moja reklamácia na pobyt Cayo Largo odoslaná vašej kancelárii dňa 11.3.2009, potvrdená prijatím u vás dňa 12.3.2009 aj napriek opakovanej urgencii nebola vybavená. Dokonca na urgenciu ste vôbec neodpovedali. Znamená to, že klient, ktorý sa už vrátil zo zájazdu Vás nezaujíma? My - skupina 5 osôb, ktorá tento zájazd absolvovala pravidelne cestuje a vyujžíva služieb CK, po týchto skúsenostiach samozrejme, že zvážime akú CK využijeme.
Blog Najväčší moreplavci histórie: Objavitelia, ktorí zmenili svet
Keď človek navštívi všetky krajiny sveta, a mnohé z nich opakovane, pociťuje istú vďačnosť niekoľkým odvážnym ľuďom, ktorí nemali mapy (práve oni…
Blog História škótskej whisky
Škótska whisky je už dlho známa ako Aqua Vitae – voda života. Bol to nápoj kráľov a princov, politikov aj básnikov a vy sa spolu so mnou teraz…
Blog Záhrady Funchalu – najkrajšia flóra Madeiry
Kto nenavštívil botanickú a tropickú záhradu vo Funchale, ako keby ani nebol na Madeire. Ide o miesto, kde sa stretávajú rastliny z celého sveta.…