Vážené vedenie cestovnej kancelárie, plne chápem, že si zakladáte na serióznosti, preto ma veľmi udivilo, že moja reklamácia na pobyt Cayo Largo odoslaná vašej kancelárii dňa 11.3.2009, potvrdená prijatím u vás dňa 12.3.2009 aj napriek opakovanej urgencii nebola vybavená. Dokonca na urgenciu ste vôbec neodpovedali. Znamená to, že klient, ktorý sa už vrátil zo zájazdu Vás nezaujíma? My - skupina 5 osôb, ktorá tento zájazd absolvovala pravidelne cestuje a vyujžíva služieb CK, po týchto skúsenostiach samozrejme, že zvážime akú CK využijeme.
Ázia
Thajsko, Singapur, Malajzia
náročnosť
Trvanie
Európa
Azorské ostrovy (POR), Madeira (POR), Portugalsko
náročnosť
Trvanie
Amerika
Južná Amerika, Uruguaj, Paraguaj, Brazília, Argentína
náročnosť
Trvanie
Blog Egypt – okruh krajinou pyramíd, faraónov a večného Nílu
Egypt nie je len krajinou faraónov a starovekých legiend. Je to miesto plné kontrastov – medzi hlukom Káhiry a tichom Nílu, medzi vôňou korenín na…
Blog Día de los Muertos - farebná oslava života po smrti
Sviatok Día de los Muertos patrí v Mexiku medzi najvýznamnejšie a najoslavovanejšie. Je dokonca zapísaný aj do zoznamu nehmotného kultúrneho…
Blog TOP 10: Najkrajšie cintoríny sveta
Cintoríny nie sú len miestami smútku. Mnohé z nich sú tichými svedkami histórie, kultúry a krásy. Prezrádzajú, ako si rôzne národy uctievajú…