175 príspevkov

Cestovateľské tipy a zaujímavé miesta: Kanada

Kanada - skúsenosti a instantné zážitky priamo z miesta.

Turistické tipy a zážitky - Kanada

Kanada ako 51. štát USA? Zaujímavé čísla

13

14:33

jan

2025

Kanada Cestovateľské tipy a zaujímavé miesta USA Cestovateľské tipy a zaujímavé miesta

Scenár, v ktorom sa Kanada stane 51. štátom Spojených štátov amerických, je, povedzme si pravdu, odtrhnutý od reality, ako to len ide. Keďže však túto tému načal…

Žehličková budova Toronta

12

17:30

dec

2024

Kanada Cestovateľské tipy a zaujímavé miesta

Keď som prvýkrát videla Gooderham Building, známu aj ako „žehličková“ budovu, chcela som hneď fotografiu. Táto ikonická stavba uprostred moderného Toronta je ako časová…

Srdce Montrealu - Mont Royal

11

22:12

dec

2024

Mount Royal je presne to miesto, kam sa vyberiete, keď potrebujete vypnúť, nadýchnuť sa čerstvého vzduchu a získať nadhľad – doslova aj obrazne. Tento vulkanický kopec,…

Château Frontenac – symbol Quebecu

11

22:03

dec

2024

Keď som prvýkrát uvidela Château Frontenac, bolo to ako vstúpiť do rozprávky. Tento ikonický hotel sa majestátne týči nad historickým centrom mesta Quebec a je…

Prírodná ikona Quebecu – Montmorency vodopády

11

21:55

dec

2024

Montmorency vodopády patria k najkrajším častiam provincie Quebec. Sú takmer o 30 metrov vyššie ako Niagarské vodopády a každoročne lákajú približne 800 000 návštevníkov…

Migrácia lososov

22

14:20

sep

2024

Na konci poslednej doby ľadovej (asi pred 10 000 rokmi) sa ľadovce roztopili a rieka Yukon sa cez Beringovo more prepojila s Tichým oceánom, čím po rieke začali migrovať…

Pasce na Yukone

22

14:12

sep

2024

K tradičnému spôsobu života obyvateľov Yukonu patrí lov zvierat do pascí. Viac ako 400 ľudí je držiteľom licencií a asi 50 percent z nich sú členovia Yukon First Nations…

Slávny totem vo Vancouveri presunuli do múzea

19

11:27

sep

2024