175 príspevkov
Cestovateľské tipy a zaujímavé miesta: Kanada
Kanada - skúsenosti a instantné zážitky priamo z miesta.
Turistické tipy a zážitky - Kanada
Scenár, v ktorom sa Kanada stane 51. štátom Spojených štátov amerických, je, povedzme si pravdu, odtrhnutý od reality, ako to len ide. Keďže však túto tému načal…
Keď som prvýkrát videla Gooderham Building, známu aj ako „žehličková“ budovu, chcela som hneď fotografiu. Táto ikonická stavba uprostred moderného Toronta je ako časová…
Mount Royal je presne to miesto, kam sa vyberiete, keď potrebujete vypnúť, nadýchnuť sa čerstvého vzduchu a získať nadhľad – doslova aj obrazne. Tento vulkanický kopec,…
Keď som prvýkrát uvidela Château Frontenac, bolo to ako vstúpiť do rozprávky. Tento ikonický hotel sa majestátne týči nad historickým centrom mesta Quebec a je…
Montmorency vodopády patria k najkrajším častiam provincie Quebec. Sú takmer o 30 metrov vyššie ako Niagarské vodopády a každoročne lákajú približne 800 000 návštevníkov…
Na konci poslednej doby ľadovej (asi pred 10 000 rokmi) sa ľadovce roztopili a rieka Yukon sa cez Beringovo more prepojila s Tichým oceánom, čím po rieke začali migrovať…
K tradičnému spôsobu života obyvateľov Yukonu patrí lov zvierat do pascí. Viac ako 400 ľudí je držiteľom licencií a asi 50 percent z nich sú členovia Yukon First Nations…
Stanley Park vo Vancouveri patrí medzi najkrajšie miesta najväčšieho mesta západnej Kanady. Jedným z najnavštevovanejších miest v ňom sú indiánske totemy, ktorých bolo…
Banff Gondola je populárna lanovka, ktorá nás pravidelne na cestách Kanadou dopraví na jeden z vrcholov Sulphur Mountain v Národnom parku Banff. Je to perfektný ulovený…
Sulphur Mountain, je hora známa svojimi nádhernými výhľadmi a termálnymi prameňmi Banff Hot Springs - ktoré obsahujú síru a z toho plynie aj pomenovanie. Tiež sa stala…