Vazena pani Erika, dakujeme za Vas nazor. V prvom rade mi dovolte vyjadrit radost z toho, ze ste na rozdiel od desattisicov turistov z celeho sveta konecne doma a ze ste narocnu cestu domov zvladli. K Vasim vytkam: skutocne mate pravdu, ze hotely na Kube su vseobecne na nizsej urovni ako v Europe. V pokynoch klientom sme od maja opis hotelov este sprisnili a vsetkym narocnym klientom odporucame jednoznacne 5*. Hotel, v ktorom ste spali Vy, ma v ponuke mnozstvo cestovnych kancelarii v strednej Europe a ani jedna z nich ho neopisuje negativne. My sme od maja 2010 prvi. Preto vsetkym narocnejsim klientom odporucame 5*. K otazke navratu domov. Pre Vas navrat sme skutocne urobili maximum a som presvedceny, ze sme postupovali stopercentne profesionalne. Autobus do Bordeaux sme vyslali za Vami bezprostredne po tom, ako ste pristali a bolo jasne, ze Air France si nesplnili svoju povinnost a do Viedne Vas nedopravi. Okrem toho sme vyuzili fakt, ze sme mali autobus v severnom Taliansku a skratili tak este vacsmi cas Vasho cakania (hoci, samozrejme, islo o velku vzdialenost). Bezna cena za doprava Bratislava-Bordeaux-Bratislava je minimalne 3500 € (da sa overit), Vy ste ako nasi klienti neplatili ani polovicu z tejto sumy. Nerozumiem, kde mate pocit, ze sme sa o Vas nepostarali. Ak mate akekolvek dalsie otazky, som Vam k dispozicii na [email protected]