Vsetko som uz vysvetlil. Skusim dodat dalsie infromacie a verim, ze nebudem nudit. V sluzbach sa veci kazia a umenie je vec vyriesit. Tu sa prejavi kvalita firmy. Dopravne prostriedky sem-tam meskaju (oprava dialnice, havarka, oprava lietadla.). To bude vzdy. Kratky cas na prestup? Letenku Vam system dovoli vystavit iba ked splna tzv. „minimum connecting time“. My mame doslova tisice letov rocne cez Pariz kde mame cas na prestup tych cca. 60 minut – napriklad vacsina nasich zajazdov na Kubu. Ked letecka spolocnost meska, ma s pasazierom ovela vacsie naklady (plati hotel, dopravu do hotela, jedlo, dalsiu letenku .-ktora ma casto uz vyssiu cenu atd). Minimalny cas na prestup si teda spolocnost strazi. Letecka spolocnost nechce meskat. Na dlhych letoch a hlavne s USA, kde vsetko funguje (na rozdiel napr od Afriky ci Latinskej Ameriky-opat vynimky) vie lietadlo „dobehnut“ meskanie. Kazde letisko, spolocnost, kazdy let ma iny tento cas. Podla mojich skusenosti maju najmensi connecting time japonske letiska, kde stihnete prestup za 35 minut. System Vam musi ponuknut tuto moznost. Su samozrejme vynimky-ako dve letenky atd ale to musi vediet profik co letenky vystavuje. Keby spravil ten co vystavuje letenky chybu, tak hotel, novu letenku atd vsetko plati on (v tomto pripade BUBO) a nie letecka spolocnost. Kedze tu sme nespravili chybu a islo o meskanie leteckej spolocnosti vsetko platila ona. Staci toto vysvetlenie? Telefonoval som s veducim na prelet este teraz. Vsetko podla neho bolo v poriadku, po zmeskani kazdy ihned dostal novu letenku zdarma a voucher na jedlo. Iba on s troma pasaziermi leteli inak, letenky dostali ako posledni zo skupiny, ked uz skupina bola vybavena. „Islo uplne o beznu vec a nechapem o co ide“: povedal. On bol v kontakte s nasou kancelariou. Ked ste zmeskali let zatelefonoval nam a nasa kancelaria tento problem ihned riesila. Autobus pre 2 klientky (Vasa mama a teta) sme poslali na letisko o 22.15h. Pracovali sme promtne, aj nasa nocna sluzba fungovala na 100%. Treba spomenut, ze klienti leteli najvacsim osobnym lietadlom sveta Airbusom A 380 so super kateringom a naozaj vynikajucim vyberom inteligentnych filmov (toto je dalsim plus okrem vina haha). Cela cesta bola na velmi vysokej urovni s mnozstvom zazitkov. Kedze v Parizi nechceli klienti prespat (hotel by platila letecka spolocnost), dostali voucher na jedlo a odleteli v ten isty den do Viedne. Ako som pisal nam to nam sposobilo problemy a zvysene naklady v organizovani dopravy z letiska. Islo o to ze meskalo lietadlo, co sa obcas stane, a stres bol zbytocny. Mrzi ma ze Vasa mama a teta ho mali, na tomto budeme pracovat. Vyriesit situaciu vieme, ale musime redukovat hlavne u starsich ludi stres. Robim na rieseni. Neviem co si myslia Francuzi o Slovakoch. Je fajn ze Slovensko sa stavia na nohy a stavame sa sebavedomym narodom a hodnotime inych. Porovnavat letiska je ako porovnavat francuzske a nemecke vina. Obe su vysoko kvalitne. Air France je v tejto dobe najvacsou leteckou spolocnostou sveta (!!) a pri velkom objeme sa sem-tam nieco prihodi. Percentualne je to vsak zanedbatelne cislo. V poslednych dvoch rokoch zaznamenavam v Parizi zmenu k lepsiemu. Cez to letisko som letel vyse 100x. Tento rok som osobne letel aj cez Frankfurt aj cez Pariz aj cez Londyn aj cez ine europske letiska. Lietadlo mi nemeskalo, ale uplne vypadlo prave v nemecky hovoriacej krajine. Uroven europskych letisk zodpoveda urovni sluzieb v celej Europe. Europa je fantasticky kontinent – teraz mam fazu znovuobjavovania - sluzby by sme vsak mohli zlepsit, to je pravda. Ked vsak pozriem na Slovensko, musim konstatovat, ze by sme mali kritizovat opatrne. Casnik v Parizi je podobne oprskly ako v Tatrach, ale aspon tam vedia navarit a jedlo naservirovat. Personal v Parizi lezerny, ale my ani personal nepotrebujeme. To co sa na Slovensku prelieta za rok sa v Parizi preleti za tyzden. Mam rad prakticke kroky a riesenie veci: Ozval som sa Vasej mame osobne. Aj teraz si nachadzam na Vas cas. Vcera sme skontaktovali vsetkych nasich sprievodcov a zdoraznili, ze maju este jasnejsie a vsetkym, starsim ludom aj tri krat zdoraznit veduceho na prelet a BUBO hotline linku. Pracujeme na tom ako v buducnosti znizit zbytocny stres. My v BUBO sme tu predsa na to, aby sme veci riesili a my ich vieme riesit, mame na to personal aj pozadovane know how. Myslim, ze si Vasa mama aj teta vycerpali smolu meskania na dlhsie obdobie. A este raz dakujem za informaciu. Bez tohto by sme sa nemohli zlepsit.
Ďalšie originálne cestopisy od profesionálneho sprievodcu BUBO