Vážené vedenie cestovnej kancelárie, plne chápem, že si zakladáte na serióznosti, preto ma veľmi udivilo, že moja reklamácia na pobyt Cayo Largo odoslaná vašej kancelárii dňa 11.3.2009, potvrdená prijatím u vás dňa 12.3.2009 aj napriek opakovanej urgencii nebola vybavená. Dokonca na urgenciu ste vôbec neodpovedali. Znamená to, že klient, ktorý sa už vrátil zo zájazdu Vás nezaujíma? My - skupina 5 osôb, ktorá tento zájazd absolvovala pravidelne cestuje a vyujžíva služieb CK, po týchto skúsenostiach samozrejme, že zvážime akú CK využijeme.
Austrália a Oceánia
Papua Nová Guinea, Austrália
náročnosť
Trvanie
Ázia
Thajsko, Singapur, Malajzia
náročnosť
Trvanie
Blog Cestovatelia, ktorí navštívili zakázanú Mekku
Mekka je úžasná a ak niekde jasne cítite Boha, tak je to tu. Saudská Arábia sa dnes extrémne rýchlo mení, a preto je tento blog pre skutočných…
Blog Pripomíname si tragédiu v Černobyle
Pripomíname si 38 rokov od výbuchu v Černobyle. Tragédia, ku ktorej viedla séria chýb, sa stala 26. apríla 1986 presne o 01:23:45 h. Dodnes cítiť…
Blog Expo 2025 Osaka - Rakúšania aj Česi chcú prekvapiť
Chystáte sa na svetovú výstavu Expo 2025 v Osake? Pripravili sme pre vás niekoľko zaujímavých riadkov o tom, ako to bude vyzerať a čo by ste…