Samozrejme velmi ocenujem to, ze sa pan riaditel osobne vlozil do problemu a komunikoval priamo s "poskodenymi". Len mi vrta v hlave, preco vobec pri takej profi cestovke akou BUBO bezpochyby je(dokonca s manazmentom krizovych situacii), vobec nastal takyto "prvy pripad", kedy nebol pritomny profesionalny sprievodca (zeby predsa len to setrenie?). Veduci na prelet bola asi nejaka utajena funkcia, pretoze ho pocas preletu a problemov nikto zo skupiny nezaregistroval a kazdy potom konal sam podla svojich schopnosti a moznosti! Urcite uznate, ze na moznost zmeskania letu a mozneho prenocovania v Parizi mali byt klienti vopred upozorneni najma vtedy, ked je cas na prestup len 60 minut. Akosi sa mi nechce verit, ze letisko napriklad vo Frankfurte - s predpokladanou nemeckou preciznostou je horsia volba ako parizske - s francuzskou "lezernostou". No a tych 99% je uplne v poriadku, kedze dotazniky sa vyplnali v Amerike pred odletom...